Sabtu, 9 Mac 2013

Simple Poster Dakwah by Nursyurga

Rasanya jelas kot tajuk untuk entri ni, "simple poster"... Yang simple-simple ja yang mampu buat masa ni, banyak lagi kena belajar. Yang penting usaha kena ada kan? ^^
Owh ya, sebelum ni saya pernah buat entri tentang edit-edit gambar, tapi lebih kepada lukisan, boleh tengok di >link ni<.

"Practice make perfect".. kita ni sebagai hamba Allah, sampai bila-bila pun takkan capai tahap perfect sebenarnya, sebab kesempurnaaan itu hanya milik Allah. Sebab tu lah orang yang merasakan dirinya sempurna tu selalu lupa pada yang Maha Esa. Buktinya, orang yang berlagak hebat ni biasanya kurang berdoa meminta pertolongan Allah. Sedang Allah itu sangat suka pada hamba yang selalu meminta-minta padaNYA. Orang yang bangga diri dan merasa dirinya hebat biasanya sukar nak menerima kelebihan yang ada pada orang lain. Betul tak?

So, jom jadi hamba yang sentiasa merendah diri terutamanya rendah diri kepada Allah swt.
Jom jadi baik, tabarakallah ^^
















Selain edit-edit untuk mengisi masa lapang, kadang-kadang ada jugak buatkan poster-poster program yang bersifat adhoc. Kenapa adhoc? sebab dah takda orang nak buat, baru saya tolong buatkan, kalau yang tak adhoc tu, kena serahkan pada yang pakar la kan..^^,

p/s : Nama pun edit kan, makanya poster-poster ini bukanlah hasil 100% dari saya, sekadar edit-edit dari pelbagai sumber.
-sekian-

5 ulasan:

Uwais Al-Qarni berkata...

lawa.ada pengisian menarik

Uwais Al-Qarni berkata...

nak share ea ?

Unknown berkata...

@syahirah:sangat dialu-alukan untuk share jika bermanfaat ^^

Tanpa Nama berkata...

comel blog awak... follow u... nak copy 1 boleh :)

Uwais Al-Qarni berkata...

syukran jazilan =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
✿ Personal Blog : Copyright 6/12/2012 © Design By Nurul Jannah Binti Ahmad ✿