Jumaat, 6 Disember 2013

Sanah Helwah Travelog Nursyurga ^_^

Alhamdulillah, dengan izin yang Maha Mencipta, sedar tak sedar,dah setahun rupanya usia umur blog ni. Semestinya setahun bukanlah umur yang matang bagi seorang blogger. Tak berhasrat nak berceloteh panjang pun sebenarnya,sebab baru tadi perasan tarikh ni (6/12) adalah tarikh rasmi kelahiran Travelog Nursyurga, jadi saya rasa terpanggil untuk buatkan satu entri..cewahh,ha gitu =)

Kalau nak baca banyak lagi entri-entri lain,boleh la terus klik link >> "entries"  atau boleh juga klik butang di bahagian menu di atas (tapi tak semua entri terupdate di situ).
Semoga pengisian dan perkongsian dalam blog ni dapat membawa kita lebih dekat dengan-NYA, insyaAllah.

Pembukaan atau lebih tepat tranformasi dari blog pertama saya dulu "Muslimah Nursyurga" ke "Travelog Nursyurga" tujuannya jelas iaitu untuk berkongsi artikel-artikel yang saya kira baik untuk saya dan semua pembaca,insyaAllah.
Atau untuk lebih terperinci lagi, bolehlah baca di sini :

Akhir kalam, jangan lupa untuk mendoakan suadara-saudara kita yang sedang ditimpa bencana banjir. Mudah-mudahan mereka selamat hendaknya..

- 6 Disember 2013 -

Jumlah komen terkumpul : 229
Bilangan artikel : 117
Jumlah follower : 446
Jumlah paparan : 35 954
Artikel paling tinggi rate : 935

-Tranformasi header Travelog Nursyurga-















5 ulasan:

asha hana berkata...

selamat ulangtahun kelahiran utk blog awak. hana tak ingat berapa harinya. bulan dan tahun ingatlah. hehe :D

Nurul Jannah berkata...

@asha hana : thanks =), blog ni sy ingat tarikh sbb ambil pengajaran dri blog 1st dulu..blog 1st dulu pun sy xingt lgsung hri n bulannya,thun ja ingat ^^

ku hariz farhan berkata...

Selamat ulang tahun buat travelog Nur Syurga,semoga terus istiqamah dalam menyebarkan kata yang bermanfaat..:)
-hadiah??doa ok kan??

Nurul Jannah berkata...

@ku hariz farhan syukran ^^, doa tu pun hadiah yang terbaik dah untuk akak,tapi mohon doa yang baik2 ea..hehe

Misz Wati berkata...

Slmt ulg tahun travelog nur syurga.
Suka la dengan header blog ni.
Rasa cam nak cilok. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
✿ Personal Blog : Copyright 6/12/2012 © Design By Nurul Jannah Binti Ahmad ✿